dimarts, de juliol 06, 2004

Romanísase! (popsong)

Romaní, de matinada, romaní. Fent-se tard: romaní. M'he comprat un romaní a la botiga de romaninsos i me l'he endut a casa amb mi.
Romaní de la meva ànima.
Vols ser el meu romaní?
 
Llargirudes rosses amb paquets i pastissets no m'entenen, ni mica, ni gens. Ni ganes. Era com de plàstic i el pastisset era com de nata, i el conjunt feia com fàstic, ai déu meu quin repelús. Ai déu meu... i el romaní?
 
M'arrossego per l'avinguda amb el meu romaní. He destronat el rei, la reina l'he canviada, vaig canviant-la, en tinc dues o tres o cap: quina corono? M'arrossego per la riba del riu amb el meu romaní: neix el déu serpent del riu, entra a la nit en la cançó de boira (plagi). Dime que me quieres, romaní.
 
Encomano mal als ossos, faig olor de romaní, una enclusa a dins els ulls i les dents amb salsa verda... sento veus estranyes a la cambra del costat, sento veus ben rares a la costa de la mar, sento els vents com xiulen entre els dits d'un calamar, sento trucs de nit al niu de les papallones, sento els vius com parlen de l'olor del romaní...
 
Era nit i era estiu, senyor, i em vaig enamorar d'un romaní.
 
La culpa era meva i dels meus alcohols, la culpa era meva i dels teus ballars: rocanrol i sexandracsanvaiolens i romaninsos coronats, I L'EXPICACIÓ DE TOTES LES CULPES NOMÉS SERÀ POSSIBLE EL DIA DEL JUDICI FINAL. Hem de sumar encara moltes culpes, no? Qui ens pesarà a la balança, qui ens posarà al fil del precipici, qui vol saltar, qui fotrà l'empenta... qui té foc?
 
Pels turons pelats del Montsant (in gloriae extremis) corren cabres sueltes: romanins que van de marxa.
 
Era nit i era estiu, senyor, i vaig enamorar d'un romaní.


Acepta el reto MSN Premium: incluye Antivirus y Firewall de McAffee. Descárgalo y pruébalo 2 meses gratis.