dilluns, d’agost 29, 2005

massa polis per morir vells

Barreja els dos fluids dintre el got remenant-los amb el dit petit.Tot seguit s'el xupa descubrint el gust esperat, i procedeix a beure el xupito d'un sol glop.
-No crec que s'hagin d'anar firmant les coses amb el nom propi...
-això vol dir...?
-No sé, que millor posar un altre nom, Carles per exemple.
-Sempre m'ha agradat Carles, Car-les...Carles!
-Els meus pares em volien poser Carles, per no sé quin mossèn d'allà el poble.
-Vols dir que em de firmar amb un nom diferent al nostre però que ha de tenir significat?
-Més o menys...vols algo més?
-Un gintó més i prou que demà tinc partida a casa del Jaume.
-Veus, Jaume també es un bon nom...si, un gintònic i una estrella, i cobra'm també el d'abans.
-Però si firmes Jaume pensaràn que ho ha firmat el Jaume o un altre Jaume, no creus? Posats a firmar amb un altre nom inventate'l , com menys problable sigui millor,no?
-No et segueixo...
-Joder que carregat! escolta nena, que m'el pots rebaixar una mica aquest gintó? vaa home que la jefa no mira, posa-m'hi més gin!

Piotr Shimblick