dilluns, de juny 21, 2004

Cançó-2

De cop i com de sobte el fantasma diu: et dono els àngels que em precedeixen, te'ls regalo perquè ens facis el que vulguis.
 
Hi ha un fantasma groc nant pel carrer que em té lligat al seu castell ple d'aviram i lloques buides.
 
De cop i com de sobte són tres colors i quatre, quatre colors ben combinats que fan déu aquell fantasma.
 
Hi ha un fantasma déu nant pels carrers que em diu bon dia.
 
De cop i com de sobte set o vuit inferns se m'apareixen, set o vuit o deu paradisos amb un déu que és un fantasama que avui va blanc amb dos àngels precedint-lo.
 
Hi ha un fantasma blanc que m'enlluerna.
 
De cop i com de sobte m'he perdut sense saber-ho, m'he trobat al mig dels mars, m'he penjat de la barana i he saltat damunt d'un tren.
 
Hi ha un fantasma enorme que domina la tempesta, els temporals, els incendis i les bombes nuclears de cada dia.
 
De cop i com de sobte descarrilo.
 
Hi ha un fantasma fosc que cus les vetes de la tarda, du la mort pels vells amors.


¿Cuánto cuesta una boda? Ésta y otras respuestas esenciales en tu zona de Economía Doméstica.