dilluns, de juny 21, 2004

monday song

Com mai havia de ser, fou. Torrent del Llor, torrent de la mentida, bassal de la brutícia dels falsos ideals nous, dels falsos ideals bells, buscats els falsos ideals en bars i mercats de vell.

De pell en pèl, ho deia algú. Persona persona persona persona persona persona... i al·lucinants prepotències sense frens, amb els motors a tota llet, t’inventes pedestals on nar a covar els teus ous de lloca-gallina-cacatua argentina.

Passa pel carrer un fantasma blanc amb dos àngels al davant que li obren pas... i als meus somnis passa aquest fantasma i em faig fosc i em faig avall i em faig fonedís del meu camí.

Només imito malestars. A dalt de la muntanya hi ha un senyor vestit de verd ampolla que remuga lletanies per les plantes més cremades de la terra, que repassa mil vegades els pedrots de les planúries... a dalt de la muntanya hi ha un senyor que menja amb taperbare una pasta encantadora.

Del cafè, no en queda re. Cafè: 80 cèntims. Tallat: 1 €.  LA PALLA VA CARA, LA LLET TAMBÉ. Del cafè no en queda re, ahir quart cinturó, cinquè cigró del desencís, avui el carrer gran, jo fent de guaita, mirant-m’ho tot amb ulls de garsa, i tot se’n va tot se m’escapa. Del cafè no en queda re.

Passa pel carrer un fantasma negre amb dos àngels al davant que li obren via... passa pel carrer un fantasma enorme que em fa veure-hi per damunt de les parets.

Faves i tavelles i cigrons cuits a l’engròs en cassoles molt molt grosses i serpotes sense pell. Giro com la nòria de la fira: faig faig voltes sens parar, faig faig voltes i aquí em quedo. Ha.

Em creix un magraner a dins el cap, sento com surt a poc a poc pel meu front esquerre... quan faci fruit, convidaré a magranes. Voldreu-ne?

Passa pel carrer aquell fantasma amb dos àngels al davant que me’l vigilen, i jo en sóc la mort nant-li al darrere amb la dalla preparada, amb rialles, amb mortalles pels amors.

Quan ja res era sagrat, vem plegar.

Passa pel carrer un fantasma enorme i m’arrossega aigüera avall. Nyam nyam.



Reparaciones, servicios a domicilio, empresas, profesionales... Todo en la guía telefónica de QDQ.