dimecres, de juny 23, 2004

De la cara del vent

Amb les homilies de la pols, un sol molt gran estén partícules d'amor per les flors seques de la terra.
 
Fantasmes em parlen al mig de l'avinguda; hi ha un fantasma groc...

El ventre apreta i ocells de ferro creuen els cels; fogueres poblens la serra, i ocells de ferro. Faig camins vigilant com la guineu, blavós com el cargol de la muntanya, bavós com el cargol quan cau la pluja. Faig camins i desfaig les trenes de la lluna cada nit, cada matinada, cada alba de plom, les llunes de la trena, la trena de la lluna despenjada per la llengua desconeguda de les salamandres.

Fantasmes grocs que em diuen hola, no em diuen res, res és perfecte... falten dos àngels al davant fent-li de fars.

Robo als pobres per quedar-m'ho jo: sóc el Robin Jut de la New Wave. Poder profilàctic, última generació tecnològica, vestit de gris i d'alumini, sóc el menjador d'algues compulsiu: agaragag agaragag agaragag.

Fantasmes amb tirants van pels meus somnis intrantquils de gorgs i roques cantelludes.

Ai, aquells ocells de ferro fent figures pels aires de la nit, fent tirabuixons de plastilin, creant castells de boira i purpurina... ocells de ferro niant als arbres de ciment de la reserva. Parlem una llengua destinada a ser menja de turistes o ni això. Parc temàtic.

LA PRESSIÓ ATMOSFÈRICA AMB DONA: MIGRANYA (LA PRESSIÓ ATMOSFÈRICA EM DÓNA MIGRANYA, I DE FET: LA PRESSIÓ ATMOSFÈRICA EM FOT MAL DE CAP), LA DONA ATMOSFÈRICA PRESSIONA PRESSIONA... IMPRESSIONA.

Migranya, ocells de ferro.



Reparaciones, servicios a domicilio, empresas, profesionales... Todo en la guía telefónica de QDQ.