diumenge, de juliol 25, 2004

Ingredients sobre la taula

espècimen al morter

no en posis massa

a l'esqueixada

d'espècies mil·lenàries.

Mossegada amb dents de llet.

La salsa s'escampa pel marbre de la fel.

Ho assaboreixo

m'engreixo

m'avorreixo

i ho deixo

que cada dia neixo pensant menys.

Patacada a la jugular

la sang s'escampa

i no hi ha temps

per apretar-la.

Pastís de carbassa

que m'embafa

que m'extasia l'alè.

Cus-cus descosit

mil boletes escampades

per l'estómac herniat.

Ja no sóc l'escriptora

d'animals

ja no tinc ànima de corc

la fusta s'ha podrit abans

per la porta gran.

La noia jeu a terra

quasi morta

l'obsessió se l'emporta

cagant llets

cagant fam.

I et busco amb la mirada

a la terrassa del bar

i vens a saludar-me

(oh, dolça sorpresa!)

i et miro de reüll

les bambes i els mitjons

mirada fixa a cor què vols

blu-tack als ulls

imaginant

les sístoles

i les diàstoles

de les valves del teu cor.

He batejat el teu batec

amb l'aigua de l'arròs

que em regalima

entre els pits

entre el ventre

entre el pèl

GRAMÍNIA SÓC



¿Dónde se esconden los solteros? Miles de personas buscan a gente como tú en MSN Amor & Amistad Date de alta gratis